آخرین اخبار

3. ارديبهشت 1392 - 10:21   |   کد مطلب: 1185
هفته‌ سوم سومین دوره لیگ برتر جودوی بانوان ششم اردیبهشت در سالن شهید افراسیابی برگزار خواهد شد.

تمرین-تیم-ملی-جودو-بانوان-15

به گزارش آوای فامنین به نقل از ایسنا،متیرا کفشدار، مسئول سازمان لیگ جودوی بانوان با اعلام این خبر ، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده هفته‌ دوم این رقابت‌ها با حضور همه تیم‌ها، ششم اردیبهشت در سالن شهید افراسیابی برگزار خواهد شد. در هفته‌ قبل تیم هیات تهران مرخصی داشت که این تیم هم این هفته‌ مبارزه خواهد کرد.

وی افزود: لبنیات سهند تبریز، باشگاه 22 بهمن شهرداری خرم آباد، هیات جودوی البرز، هیات جودوی تهران، هیات جودوی خراسان رضوی، همدان و نهاوند تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر جودوی بانوان هستند که برای برگزاری هفته‌ دوم هم بدون هیچ مشکلی حضور خواهند داشت.

مسئول لیگ جودوی بانوان با اشاره به این که هفته‌های بعدی برگزاری مسابقات هم این هفته‌ مشخص خواهد شد، گفت: همان روز ششم اردیبهشت و زمانی که مسئولان همه تیم‌ها حضور دارند زمان پیشنهادی خود را برای برگزاری هفته‌های بعد اعلام می‌کنیم و در برنامه‌ریزی که با همه تیم‌های شرکت کننده خواهیم داشت دور بعدی مسابقات را فیکس و اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم تا سومین دوره لیگ برتر جودوی بانوان تا خرداد ماه به پایان برسد. تمام تلاش ما این است که این برنامه با دقت برنامه‌ریزی شود و بقیه مسایل نیز به همکاری تیمی بستگی دارد.

کفشدار در مورد نحوه برگزاری هفته‌ اول لیگ جودوی بانوان، افزود: هفته‌ اول رقابت‌ها در اسفند ماه 91 برگزار شد که کارها شلوغ بود، اما علی‌رغم این مسایل هم شاهد بودیم که لیگ بدون هیچ مشکلی و به خوبی برگزار شد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار