آخرین اخبار

29. تير 1393 - 9:15   |   کد مطلب: 11689
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: ما باید قرآن را در عمل به کارگیریم و نماز، زکات، روزه، جهاد، ربا، جنگ و غیره ما باید قرآنی باشد.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در مراسم کلنگ‌زنی دارالقرآن امام حسن مجتبی‌(ع) شهرستان فامنین گفت: ما باید قرآن را در عمل به کارگیریم و نماز، زکات، روزه، جهاد، ربا، جنگ و غیره ما باید قرآنی باشد.

وی افزود: آنچه اکنون در جامعه می‌بینیم این است که مردم کمتر خدا را به خاطر نعمت‌هایش شکر گذارند. امام علی‌(ع) می‌فرمایند: من از آینده مردم می‌ترسم برای اینکه نعمت‌های خدا را با کمتر شکر کردن فراری ندهند، سلامتی، امنیت و آرامش می‌رود و سرطان، ایدز، کشتار و دردهای دیگر می‌آید.

 حجت‌الاسلام محسن ثابتی، امام جمعه فامنین نیز اظهار کرد: یکی از نعمت‌هایی که باید شکرگزار بود خدمت به قرآن است و همه باید سعی کنیم صادقانه در این راه قدم برداریم.

وی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب کمتر موردی است که صحبت کند و استشهاد قرآنی بیان نکند، ایشان هر جا از قرآن صحبت کرده‌اند فرموده‌اند که که ما باید 10 میلیون حافظ قرآن داشته باشیم که قرآن در سینه آنها موج بزند.

یادآور می‌شود، 210 متر مربع زمین از طرف محمد عبدی، خیر فامنینی اهدا شده است همچنین 50 میلیون ریال اعتبار از طرف فرمانداری این شهرستان، 10 میلیون ریال از طرف بنیاد قرآن استان 300 میلیون ریال و 150 متر زمین توسط عباس عسکری وقف ساخت این دارالقرآن شده است.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار