وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار
  • رئیس جمعیت هلال احمر ملایر گفت: بر اساس برسی تیم‌های واکنش سریع هلال احمر ملایر زلزله در سامن هیچگونه خسارتی در پی نداشته‌است.
  • زمین لرزه دقایقی پیش مناطقی از شهرستان ملایر را لرزاند که بدنبال این اتفاق عده ای از مردم از منازل و سکونتگاه های خود خارج شدند.

اخبار ویژه

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر گفت: بر اساس برسی تیم‌های واکنش سریع هلال احمر ملایر زلزله در سامن هیچگونه خسارتی در پی نداشته‌است.
زمین لرزه دقایقی پیش مناطقی از شهرستان ملایر را لرزاند که بدنبال این اتفاق عده ای از مردم از منازل و سکونتگاه های خود خارج شدند.
منصوری:
معاون اجرائی رئیس جمهور با بیان اینکه آیت الله رئیسی نقطه امید ما بود، گفت: آیت الله رئیسی مرد جهاد، مبارزه و کار شبانه روزی بودند.
کمیته ملی المپیک در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه ایشان در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.
۳۱ اردیبهشت، برابر با ۱۱ ذی‌القعده، زادروز هشتمین خورشید آسمان ولایت حضرت رضا (ع) است اما تقدیر به گونه‌ای رقم خورد که امروز لبخند بر لب مجاوران و زائران حرم رضوی خشکیده است، برق شادی در چشم‌ها نمی‌درخشد و غم شهادت خادم‌الرضا بر دلها سایه انداخته است.
رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و تامین کنندگان برنج از عرضه گسترده تمام کالاهای اساسی تولید به ویژه برنج با تخفیفات ویژه در سطح بازار خبر داد و گفت: اجازه سوءاستفاده‌های احتمالی به اخلال‌گران را نمی‌دهیم.
شهادت «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» خادم الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران به همراه تیم همراه ایشان در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه سی در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی طی یک سانحه هوایی در رسانه های غربی بازتاب گسترده‌ای داشته و به تیتر یک اکثر رسانه‌های جهان تبدیل شده است.
هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران در شب میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در اثر سانحه سقوط بالگرد در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
رهبر انقلاب:
رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده سردار محمدرضا زاهدی اظهار داشتند: با شهادت سردار زاهدی عظمت جمهوری اسلامی ایران ظاهر شد و همه اینها به برکت شهادت ایشان بود.
رهبر انقلاب:
رهبر معظم انقلاب گفتند: همه‌ ائمه بدون استثنا دنبال حاکمیت اسلامی بوده‌اند؛ منتها با شیوه‌های مختلف، در فصول مختلف، با روش‌ها و اهداف کوتاه‌مدت مختلف؛ [اما] هدف بلندمدت یکی بود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به وزش باد شدید لحظه ای طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف استان گفت: بیشترین سرعت وزش باد در قهاوند با ۶۱ کیلومتر بر ساعت و در همدان بین ۵۵ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ۴۷ درصد زندانیان این استان به واسطه جرائم مرتبط با موادمخدر دستگیر و روانه زندان شده اند.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: بر اساس آخرین داده های آماری که سال گذشته استخراج شد نرخ و آهنگ شیوع مواد مخدر در کشور متوقف شده و باید به سمت کاهش مصرف و درمان معتادان فعلی پیش رفت.
مشاور امور بین الملل معاونت محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: کاهش تاسف آور ۵۰ درصدی جمعیت گونه های حیات وحش در نیم قرن گذشته به دلیل عوامل مختلف زنگ خطر و هشداری است برای اینکه هر یک از ما به این بیاندیشیم که چگونه و از چه راهی می توانیم سهمی هر چند کوچک در نجات این گونه ها و حفظ تنوع زیستی داشته باشیم.