وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار

آخرین اخبار

اخبار ویژه

استاندار تهران:
استاندار تهران با تشریح جزئیات برگزاری تشییع ابدان مطهر رئیس جمهور شهید و هیئت همراه در تهران گفت: پایتخت آماده برگزاری تشییع با شکوه پیکر مطهر شهدای خدمت است.
ستاد انتخابات کشور، کلیات جدول زمان بندی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را اعلام کرد.
رییس قوه قضاییه در دیدار با خانواده شهید امیرعبداللهیان:
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: آقای امیرعبداللهیان نماد یک دیپلمات و نیروی جهادی و انقلابی بود که در پیشبرد امور و اهداف مقدس جبهه مقاومت نقش‌آفرینی‌های ارزنده‌ای را انجام داد.
سردار محمدیان با اشاره به شهادت سه تن از ماموران در درگیری مسلحانه در محله نارمک تهران گفت: شهادت، پلیس را برای انجام ماموریت‌ها مصمم‌تر می‌کند.
مالک رحمتی استاندار جدید آذربایجان‌شرقی که جوان‌ترین استاندار دولت سیزدهم بود، در جریان سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور در مسیر بازگشت از منطقه خداآفرین به تبریز آسمانی شد.
سرلشکر باقری در اولین ساعات صبح امروز هیئت عالی رتبه‌ای را مامور بررسی ابعاد و علل موضوع کرد که در محل وقوع حادثه در آذربایجان‌شرقی حاضر شده و بررسی سانحه را آغاز کردند.
تعداد شهدای حادثه سانحه هوایی بالگرد هشت نفر است و اخبار فضای مجازی دربارۀ شهادت یکی از محافظان رئیس جمهور درست نیست.
مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور طی روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در شهرهای تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد مقدس برگزار می‌شود.
آیت‌الله رئیسی؛
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رییس‌جمهور شهید از زمان رسیدن به این مقام اهتمام جدی برای شنیدن نظرهای دانشگاهیان اعم از استادان، نخبگان و دانشجویان داشت و بارها دانشگاه را اتاق فکر دولت معرفی کرد بود. گزارش ذیل بازخوانی حضورهای او در دانشگاه‌های مختلف است.
چتر سینمای جمهوری اسلامی ایران در بازار فیلم هفتاد و هفتمین دوره جشنواره کن، همراه با مردم عزادار ایران سیاهپوش شد.
رهبر انقلاب:
رهبر معظم انقلاب ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را مظهر مردم سالاری اسلامی خواندند و از وجدان‌های بیدار سراسر جهان دعوت کردند ضمن توجه به واقعیت‌های تلخ نظامات دین ستیز یا دین گریز، در طرح جامع و استوار و گره‌گشا، جذاب و شگفت آور حکمرانی اسلامی تامل کنند.
امام جمعه فامنین گفت: دهه کرامت مصادف با ولادت باسعادت امام هشتم، حضرت امام رضا علیه‌السلام و حضرت بی‌بی معصومه سلام‌الله علیها است که فرصت ویژه و مغتنم برای فرهنگ سازی زندگی ناب اسلامی است.
رئیس جمعیت هلال احمر ملایر گفت: بر اساس برسی تیم‌های واکنش سریع هلال احمر ملایر زلزله در سامن هیچگونه خسارتی در پی نداشته‌است.
زمین لرزه دقایقی پیش مناطقی از شهرستان ملایر را لرزاند که بدنبال این اتفاق عده ای از مردم از منازل و سکونتگاه های خود خارج شدند.