آخرین اخبار

5. آبان 1403 - 16:21   |   کد مطلب: 28967
جلسه هماهنگی حضور گروه جهادی ( اثر ) بنیاد مستضعفان در شهرستان فامنین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی در این جلسه ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط بنیاد مستضعفان در سال‌های اخیر در سطح شهرستان گفت: فامنین جزء ۳۱ شهرستان کم برخوردار کشور می‌باشد و جنس خدمت در شهرستان فامنین بایستی با محل‌های دیگر متفاوت باشد.

فرماندار فامنین افزود: گروه‌های جهادی در خدمت به مناطق محروم نقش ارزنده‌ای دارند و فعالیت‌های آنان مختص یک‌هفته و چند روز نیست، این عزیزان در طول سال در تمام زمینه‌های عمرانی، آبادانی و خدمات‌رسانی به مردم فعالیت می‌کنند؛ باید توجه کرد تا کار و فرهنگ جهادی در جامعه نهادینه شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: اقدامات جهادگرانه گروه‌های جهادی در مناطق کم برخوردار برای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی باعث ایجاد امید بین مردم شده و حائز اهمیت است.

در ابتدای این جلسه مسئول گروه جهادی اثر به بیان فعالیت‌های مورد نظر این گروه جهادی در طول حضور در شهرستان فامنین اشاره نمود.

این گروه جهادی به منظور غربالگری کودکان ۳ تا ۶ سال در زمینه تنبلی چشم، اهدای عینک رایگان و ... از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۵ آبان به شهروندان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

گفتنی است این گروه با دو تیم ۱۶ نفره آقا و خانم در طی سه روز فعالیت به ۱۲۰۰ نفر از کودکان سطح شهرستان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار