آخرین اخبار

5. آبان 1403 - 13:36   |   کد مطلب: 28966
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی :این پروژه پس از بازدیدهای متعدد و برگزاری جلسات کارشناسی و مدیریتی با وزیر راه و شهرسازی، به تصویب نهایی رسیده و بیش از ۳۵ میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل از فارس، این پروژه شامل طراحی و اجرای رمپ و لوپ‌های اتصال فامنین و قهاوند به آزادراه تهران-همدان است که نقش مهمی در تسریع توسعه منطقه اقتصادی جهان‌آباد فامنین خواهد داشت.

با پیگیری‌های مستمر عباس صوفی، نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همچنین زحمات فرماندار فامنین و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی منطقه فامنین و قهاوند، یعنی دسترسی به آزادراه تهران-همدان، در آستانه تحقق قرار گرفت. این پروژه پس از بازدیدهای متعدد و برگزاری جلسات کارشناسی و مدیریتی با وزیر راه و شهرسازی و معاونان ایشان، به تصویب نهایی رسیده و مبلغی بیش از ۳۵ میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است.

این پروژه که شامل طراحی و اجرای رمپ و لوپ‌های اتصال فامنین و قهاوند به آزادراه تهران-همدان است، نقش مهمی در تسریع توسعه منطقه اقتصادی جهان‌آباد فامنین خواهد داشت. منطقه اقتصادی جهان‌آباد با وسعت بیش از ۱۰۰۰ هکتار، یکی از ظرفیت‌های استراتژیک استان همدان به شمار می‌رود و با بهره‌برداری از این پروژه، مسیر دسترسی به این منطقه بهبود خواهد یافت.

به گفته عباس صوفی، این طرح علاوه بر بهبود ارتباطات جاده‌ای، بستری مناسب برای رونق اقتصادی، جذب سرمایه‌گذاری، ایجاد اشتغال و توسعه صنایع پیشرفته در منطقه همدان فراهم خواهد کرد. اجرای این پروژه که به‌زودی آغاز می‌شود، در مسیر تحقق توسعه پایدار و تقویت زیرساخت‌های استان، گامی موثر و روبه‌جلو به شمار می‌آید.

انتهای خبر/.

 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار