آخرین اخبار

4. آبان 1403 - 15:30   |   کد مطلب: 28964
امام جمعه فامنین گفت: حمایت از اسرائیل یعنی به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیستی، جانی و مفسد فی‌الارض در دنیا که این روزها بیانه غیر انسانی صادر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی_سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به مناسبت‌های هفته اخیر افزود: محو شدن اسرائیل استراتژی سیاسی نیست بلکه استراتژی دینی است زیرا امام می‌دانست اسرائیل باید از بین برود تا ظهور اتفاق بیفتد.

خطیب نماز جمعه فامنین اظهار داشت: اسرائیل یک نماد و رژیم صهیونیستی فکر فاسدی است که از غرب این فکر فاسد پشتیبانی می‌شود و اگر بازوی مفسد غرب از بین نرود تفکر فاسد غرب متزلزل نخواهد شد و باید با این شجره ملعون مبارزه نمود و امام خمینی (ره) فرمودند؛ اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.

وی با اشاره به جریان‌های اخیر این روزها که با فکری فاسد و معلوم الحال اداره می‌شود بیان داشت: برای نظام و انقلاب اسلامی فتنه ایجاد می‌کنند تا این فکرها بروز و ظهور پیدا کنند و نظریات غیر انسانی ارائه می‌دهند تا به هدف برسند و هدفشان این است که فکر مردم را منحرف و فاسد بدارند تا اسرائیل را یک کشور مستقل به دنیا معرفی کنند.

امام جمعه فامنین ادامه داد: قبول کردن اسرائیل به عنوان کشور مستقل یعنی به رسمیت شناختن دزد و قبول کردن این رژیم یعنی رسمیت شناختن افراد جانی و غاصب و مفسد فی‌الارض که این روزها بیانیه صادر می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی غفاری با تکیه بر استراتژی دینی امام با مبنای قرآنی خاطرنشان کرد: به معلمین، دانشجویان، طلاب و فرهنگیان توصیه می‌کنم در خصوص آیه شماره ۴ و ۵ سوره اسراء تحلیل و تحقیق کنند. که‌ قرآن در آیه ۴ به برتری جویی و برتری طلبی اشاره می‌کند و در آیه ۵ می‌فرماید؛ وقتی قومی در زمین فساد کند ما قومی را می‌فرستیم که آن‌ها را از خانه خود بیرون بکشند و مجازات کنند.

وی با تاکید بر فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، اضافه کرد: یعنی تفکر اسرائیل، حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی و فکرهای فاسد که بیانیه غیر منطقی و غیر انسانی صادر می‌کنند.

غفاری خاطرنشان کرد: آن‌هایی که برای اسرائیل بمب‌های سنگربان و پدافندی تاد می‌فرستند حتی آن تجهیزات و تسلیحات و رژیم اسرائیل هم نتوانسته در مقابل مردم فلسطین و غزه و امروزه لبنان ایستادگی کند.

وی در پایان متذکر شد: امروز هیمنه استکبار جهانی شکسته شده و باید از این فرصت‌ها و دستاوردهای بدست آمده استفاده  کافی کرد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار