آخرین اخبار

26. مهر 1403 - 16:57   |   کد مطلب: 28957
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فامنین خبر داد:
رقابت 2500 نفر از علاقمندان در مسابقات قرآن کریم
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فامنین گفت: مرحله حوزه‌ای سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در این شهرستان با حضور بیش از ۲۵۰۰ نفر از علاقمندان قرآنی شروع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین»  هادی  ربانی  با اشاره به برگزاری مرحله حوزه‌ای مسابقات قرآنی بسیج، اظهار کرد: مرحله حوزه‌ای سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در شهرستان فامنین شروع شده است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فامنین افزود: این مسابقات در سطح ۸ حوزه مقاومت بسیج در شهرستان فامنین در بخش‌های فردی، گروهی و خانوادگی شروع شده و همچنان نیز ادامه دارد.

 وی با بیان اینکه کار ثبت‌نام از علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات همگام با سراسر کشور انجام شده است، گفت: در این مرحله از سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در شهرستان فامنین بیش از ۲۵۰۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند. هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعدادهای قرآنی، آموزش و توانمندسازی قرآنی واونس بیشتر مردم با قرآن می‌باشد.

 

 مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه فامنین با اشاره به اینکه سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل، مفاهیم، روخوانی، اذان و قرائت اذکار نماز در حال برگزاری است.

حجت الاسلام محمود رضایی  با اشاره به اینکه نفرات برتر این مرحله از مسابقات به مرحله شهرستانی راه می‌یابند، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌گرفته شده نفرات برتر در مرحله شهرستانی نیز به مرحله استانی راه‌یافته و نفرات برتر مرحله استانی نیز در مرحله کشوری شرکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه شهرستان فامنین در دوره قبلی مسابقات قرآن و عترت بسیج نیزدر کشور حرفی برای گفتن داشت، ادامه داد: سال گذشته  نفرات شرکت‌کننده از شهرستان فامنین موفق به کسب رتبه  در مرحله استانی در بخش‌های مختلف شدند و در مرحله کشوری نیز در رشته ارائه مفاهیم شرکت‌کننده از ناحیه فامنین به نام علی ملکی رتبه پنجم کشوری را حائز شد.

 

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار