آخرین اخبار

17. مهر 1403 - 12:55   |   کد مطلب: 28922
فرماندار فامنین تاکید کرد:
سرشماری عمومی کشاورزان حائز اهمیت است
فرماندار شهرستان فامنین گفت: باتوجه به وسعت شهرستان و داشتن مزارع کشاورزی مختلف سرشماری عمومی کشاورزان مهم و دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» سیدروح الله حسینی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: از بخشداران و شهرداری در برگزاری مطلوب این مهم، اقدامات لازم را از هم اکنون انجام دهند.

فرماندار فامنین با تاکید بر اینکه آمار سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان فامنین بسیار حائز اهمیت است، گفت: با ابلاغ رئیس جمهور محترم، سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳، آبان امسال اجرا خواهد شد و هدف از اجرای آن فراهم کردن اطلاعات لازم برای برنامه‌ریزی صحیح در بخش کشاورزی است.

حسینی بر همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان و تامین نیازمندی‌های لازم در این راستا تاکید داشت: ستاد سرشماری شهرستان‌ نسبت به تامین همه امکانات، تجهیزات سرشماری از ادارات و دستگاه‌های اجرایی اقدام عاجل کنند.

وی با اینکه شهرستان فامنین به‌عنوان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی در استان  در تولید گنم است که با دارا بودن تنوع زیستی از نظر شرایط آب و هوایی مناسب از جایگاه ویژه‌ای در کشاورزی برخوردار بوده و محصولاتی مانند گندم، جو و چغندر از نیازهای استان را تولید می‌کند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار