آخرین اخبار

8. مهر 1403 - 11:24   |   کد مطلب: 28901
انزجار مردم شهرستان فامنین علیه اقدامات رژیم صهیونیستی:
نفس‌های آخر رژیم جنایتکار و کودک‌کش
مردم شهرستان اعلام انزجار خود را علیه جنایت رژیم صهیونیستی و کودک‌کش با ندای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» در جوار شهدای گمنام فامنین سر دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» مردم شهرستان فامنین شب گذشته اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی جنایتکار و کودک‌کش را در ترور سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و معاونت عملیات نیروی زمینی سپاه کل کشور به همراه سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله فرمانده حزب‌الله لبنان را محکوم کردند.

دیشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در محوطه مصلای اعظم نماز جمعه درجوار شهدای گمنام این شهر تحت عنوان تجمعی اعلام انزجار و شکایت خود را از اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

در این تجمع حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌ غفاری ضمن محکوم کردند اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی، شهادت سیدحسن نصرالله و سردار عباس نیل‌فروشان را خدمت نمازگراران تسلیت گفت و از خداوند متعال برای این دو عزیز علو درجات را خواستار شد.

امام جمعه فامنین اظهار داشت: رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی با اقدام نابخشودنی جمعی از فرماندهان محور مقاومت که درآن مکان حضور داشتند هدف قرار داد و آنان را به شهادت رساند.

وی بیان داشت: اسرائیل جنایتکار توهم اینکه با تغییر فرمانده، قدرت حزب‌الله افول نماید را از ذهن کثیفش پاک کند چرا حزب‌الله یک اندیشه ناب قرآنی، الهی و حماسی است، پرچم‌دار حزب‌الله عوض می‌شود اما پرچم مبارزه با رژیم متعفن در اهتزاز خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفاری با تکیه بر رشادت‌های آن مرد بزرگ و تمام شهدای والا مقام جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: با خدای خود پیمان می‌بندیم که با تمام توان کلام امام راحل(ره) «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود» را  با حکم ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز در زمان مقتضی عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: شهادت سیدحسن نصرالله و سردار شهید عباس نیلفروشان گام بلندی برای ریشه کن شدن اسرائیل خواهد بود و ما همچنان مقاوم‌تر به جهاد در راه حق ادامه می‌دهیم تا این رژیم جنایتکار از منطقه نابود و محو شود.

در انتهای این تجمع با مداحی حاج‌رحیم صفری نمازگزاران مرد و زن به سینه زنی و سوگواری پرداختند.

پایان خبر/ح

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار