29. شهريور 1403 - 8:36   |   کد مطلب: 28868
راکد ماندن پروژه عمرانی میدان باغ‌نظر شهر بیش از سه ماه و موجب نارضایتی مردم و اهالی شده است.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» پروژه میدان باغ‌نظر یا به زبان اهالب نظرباغی در ورودی خیابان مصلای اعظم و مسجد جامع فامنین در مرکز شهر به علت عدم پیگیری شهرداری و شورای شهر، دست‌اندرکاران و یا به علت عدم نقشه‌کشی دقیق بیش از سه ماه راکد مانده است.

با اشاره به برخی از فعالیت‌های در حال انجام سطح شهر از جانب شهرداری و شورای شهر شروع کار میدان نظر باغی و حتی آلمان آن واقع در نقطه حساس عبوری که به علت مسائل فنی و اجرائی مدت(بیش از سه ماه) راکد است و تا اکنون احداث نشده است.

پروژه احداث میدان نظرباغی به علت کم بودن وسعت زمین و حساسیت عبور و مرور خودروها کلید خورده ولی در تاکنون برای اجرای نقشه پروژه در محل آن را اثری دیده نشده است، ممکن است مرکز شهر یکی از دلایل محل ساخت آن باشد یا با هدف بزرگتر شدن میدان با هماهنگی و برنامه‌ریزی شورای ترافیک و زیبا سازی شهری شروع بکار خواهد شد.

در ادامه از معضلات اجتماعی تعویق اجرای پروژه‌های عمرانی و ساختمانی می‌توان به موضوع امنیت عبور و مرور راکبان موتورسیکلت و حتی خودروهای مهمان اشاره کرد. نیمه‌تمام مانده پروژه برای بافت شهری پیرامون خود ایجاد مشکلات و نارضایتی برای ساکنان شهر و روستاهای مجاور را به همراه دارد، بنابراین مقوله تضمین سلامت و رفاه مردم از مهم‌ترین ارکان زندگی اجتماعی و حقوق مردم شهر به شمار می‌رود.

از سویی با واکنش مردم روبه‌رو شده و چرا اغلب این پروژه‌ها رها شده است؟ مانند مسکن مهر، ساختمان تجاری جنب مصلای نماز جمعه و تکمیل خیابان تنها زمین چمن ورزشی شهرستان با درخواست‌های مکرر و پیگیری که تاثیرات منفی زیادی بر سیمای شهر بر جای خواهد گذاشت.

در پایان از متولیان این پروژه از صدای مردم در خواست می‌شود تا از خطرات احتمالی موتورسواران و خودروهای عبوری پیشگیری کنند و در جهت تکمیل میدان نامبرده کوشا و عزمی جزم داشته باشند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار