26. شهريور 1403 - 13:33   |   کد مطلب: 28866
فرمانده سپاه فامنین خبر داد:
آئین برپایی نمایشگاه طرح اسوه بسیجیان
نمایشگاه طرح اسوه با هدف معرفی الگوهای برتر و دستاوردهای بسیجیان پایگاه‌های مقاومت و حتی کشف استعدادها در فامنین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» به همت بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه فامنین نمایشگاه طرح اسوه پایگاه‌های مقاومت شهرستان با حضور فرماندار فامنین، مسئول معاونت بسیج محلات و مساجد سپاه انصارالحسین علیه‌السلام استان همدان و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان در پارک ملت این شهر فامنین افتتاح شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت فامنین در ابتدای این آئین ضمن تقدیر از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت شهرستان به بیان اهداف برگزاری این نمایشگاه و تعداد ۷ غرفه‌ به تشریح دستاوردها و فعالیت‌های بسیج محلات در شهرستان پرداخت.

هادی ربانی در ادامه افزود: این نمایشگاه علاوه بر تبیین خدمات بسیجیان، نقش مهمی در انتقال تجربیات و به نمایش گذاشتن دستاوردهای پایگاه‌ها است. از بین این نمایشگاه بهترین غرفه‌ که عملکرد قابل توجهی داشته،انتخاب شده و در مرحله استانی شرکت داده می‌شود.

وی اساس کار بسیجیان را بر مبنای فعالیت پایگاه‌های مقاومت دانست و اظهار داشت: بسیجیان از ابتدای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها حضور پر رنگ و مؤثر داشته‌اند.

ربانی با ابزار خرسندی از برپایی این نمایشگاه بیان داشت: عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج در عرصه‌های مختلف به خصوص در بخش اجتماعی، فرهنگی، بسیج سازندگی، صنایع دستی محلی و محصولات مشاغل خانگی در معرض دید مردم قرار گرفته است.

این نمایشگاه به مدت ۳ روز صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ آماده بازدید شهروندان شهرستان می‌باشد.

 

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار