22. شهريور 1403 - 12:08   |   کد مطلب: 28862
فرماندار فامنین در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان گفت: هفته دفاع مقدس یادآور دلیرمردانی است که با حضور خود در جبهه‌های جنگ علیه باطل از جان خود برای کشور و دفاع از وطن گذشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین»، سید روح‌الله حسینی در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان فامنین ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امام حسن عسگری (ع) و تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و مصادف شدن این ایام با هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این هفته سرشار از نام و یاد شهدای عزیز بوده و فرصتی برای تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است. اگر ما جامعه متعال و روبه رشد می‌خواهیم فرهنگ جهاد و شهادت باعث تحقق این اهداف می‌شود.

فرماندار فامنین بیان داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تجلیل و تکریم از جایگاه شهدا، ایثارگران و جانبازان سرافراز است و باید از این فرصت برای گفتن ناگفته‌ها و احیای فرهنگ ناب جهاد و شهادت که در بین رزمندگان عزیز ما وجود داشته استفاده کنیم.

وی افزود: دفاع مقدس فرصتی برای تجلی وحدت ملی مردم و مسئولین در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها با تبعیت از ولایت فقیه همراه با ایثار و فداکاری بود.

فرماندار فامنین بیان داشت: دفاع مقدس، مقاومت از مهم‌ترین فرهنگ و ارزش کشور ما ایران است که با همدلی مردم انقلابی و همت رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل به جهان صادر شد و امروز فرهنگ مقاومت و ایثار مهم‌ترین جبهه را در برابر استکبار جهانی، آمریکا جنایت کار و رژیم غاصب صهیونیستی در حال مقابله است.

حسینی ادامه داد: فرهنگ مقاومت یعنی تن ندادن به ذلت و ظلمت که برگرفته از قیام امام حسین (ع)، یعنی ولایتمداری برگرفته از فرهنگ غدیر، یعنی تلاش برای بهبود شرایط امت اسلامی در دنیا برگرفته از فرهنگ مهدویت است و از مشخصات بارز امام زمان (عج) است.

 

وی در پایان متذکر شد: امروزه مردم ایران اسلامی با فداکاری و ایثار جان خود، پرچمدار مبارزه با تروریست‌ها و با ایستادگی در مقابل استبداد جهانی استوارهستند مانند بزرگانی چون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید همدانی وحتی شهید هنیه است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار