آخرین اخبار

12. مرداد 1403 - 16:08   |   کد مطلب: 28772
کارشناس مسائل سیاسی، رسانه ای گفت: ترور رئیس دفتر حماس در ایران یک اقدام عجولانه و جنون آمیز از سوی رژیم غاصب صهیونیستی و نشانه ضعف و شکست این رژیم بود.

علی حیدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی_سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» افزود: ترور شهید دکتر اسماعيل هنیه رهبر و رئیس دفتر سیاسی حماس در پایتخت ایران یک اقدام عجولانه و دیوانه‌وار از طرف رژیم منحوس صهیونیستی بود که در زیر فشارهای سنگین نبرد با جریان مقاومت بوده و پس از سیصد روز ماشین جنگی اش با آسیب‌های فراوانی مواجه شده است. از لحاظ اقتصادی رژیم صهیونیستی دچار ضعف‌ها و خسارت‌های سنگین شده و از نظر سیاسی هم دچار اختلافات داخلی شده و هیمنه این رژیم در افکار عمومی دنیا شکسته شده است. 

سردبیر نشریه صبح صادق با بیان اینکه رژیم جنایتکار اسرائیل از هر فرصتی برای ضربه زدن به محور مقاومت استفاده می‌کند؛ از جنوب لبنان تا غزه و رفح. جوخه ترور این رژیم به دنبال این بود که در تهران یک عملیات و نقطه پیروزی برای خود ثبت کند و برای ادامه حیات اش خود را مقتدر نشان بدهد، اما واقعیت این است که افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان‌الاقصی به زباله‌دان تاریخ پیوسته و افکار عمومی دنیا متوجه این مهم شده اند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی یک رژیم پوشالی و سست‌تر از خانه عنکبوت است چرا که جریان مقاومت و گروه حماس توانسته ظرف مدت چند ساعت ضربات محکم و سنگین بر این رژیم وارد کند.

حیدری خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات و تلاش‌ها برای ترور رهبران حماس و مقاومت برای جبران شکست های سنگینی است که پس از طوفان‌الاقصی توسط نیروهای مقاومت به این رژیم کودک کش، وارد شده است. 

انتهای خبر/ح

 

کارشناس مسائل سیاسی، رسانه ای با بیان نکاتی در مورد سفر شهید هنیه به ایران، با دعوت رسمی و به عنوان مهمان جمهوری اسلامی بود، ادامه داد: شهید اسماعیل هنیه در خاک جمهوری اسلامی حضور داشت این حمله و ترور در خاک ایران بی پاسخ نخواهد ماند، چنانکه مقام معظم رهبری فرمودند، حق خون‌خواهی شهید هنیه را محفوظ می‌دانیم و انتقام سختی از رژیم صهیونیستی گرفته خواهد شد.

وی اظهار کرد: این حرکت جنایتکارانه صهیونیست‌ها ترور رهبر مقاومت در ایران، یادآور ترور حاج قاسم سلیمانی در خاک عراق بود و امروزه واقعیت این است که جریان مقاومت و جبهه مقاومت خانواده بزرگی به وسعت کشورهای اسلامی منطقه شده از ایران تا عراق از عراق تا سوریه از سوریه تا لبنان و یمن و افغانستان و خیلی کشورهای دیگر، تبدیل به کانون مقاومت گشته‌اند و در برابر صهیونیست‌ها و استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تلاش‌های دشمن در مقابل جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: ترور شهید هنیه در ایران با اهدافی از قبیل ضربه‌زدن به امنیت کشور و القای ناامنی در جمهوری اسلامی اتفاق افتاد که این هدف دشمن هم کارگر نخواهد بود و جمهوری اسلامی را مقاوم‌تر و با انگیزه‌تر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: این اقدام برای مقابله با صهیونیست‌ها پیوند ملت‌های ایران و فلسطین و رهبران و فرماندهان محور مقاومت و فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را تقویت خواهد کرد. این تقویت ان‌شاءالله با پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت در کمترین زمان حاصل و اتفاق خواهد افتاد و  ناظر و شاهد این اتفاق در آینده نزدیک خواهیم بود.

حیدری با اشاره به بیانیه رئیس جمهور جدید و مواضع انقلابی وی در سخنرانی روز تحلیف و بیانیه ای که پیش‌تر در خصوص مسائل غزه و فلسطین منتشر کرده بود، گفت: قطعاً برای اسرائیلی‌ها قابل تحمل نبوده و اسرائیلی‌ها این حجم از شکوه و عظمت، ایستادگی ایران در برابر خود را در پارلمان کشور ایران با حضور سران بیش از یکصد کشور دنیا غیرقابل تحمل بود لذا این ترور را که قطعاً از روزها و ماه‌های قبل برای آن نقشه کشیده شده بود، با هدف ضربه‌ به محور مقاومت اجرا کردند.

 

 

سردبیر نشریه صبح صادق در پایان گفت: دشمن غافل از اینکه این شهادت‌ها و این عملیات‌ها نه تنها آسیبی نمی‌زند بلکه همگرایی بیشتر در جبهه مقاومت ایجاد خواهد کرد. نمونه این انسجام بدرقه جانانه و کم‌نظیر شهید هنیه در تهران بود. مردم و خون شهید یک نفس تازه‌ای را در جان‌های رزمندگان مقاومت خواهد دمید تا مقاوم‌تر از گذشته در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند و ان‌شاءالله پیروزی نزدیک و نزدیکتر خواهد شد و پاسخ جمهوری اسلامی و محور مقاومت به این اتفاق پاسخی پشیمان کننده و سخت‌تر و در چارچوب اصول دفاعی دکترین جمهوری اسلامی انجام خواهد شد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار