آخرین اخبار

2. مرداد 1403 - 19:54   |   کد مطلب: 28746
هادی کرمی نوجوان اهل ماماهان با علاقه فراوانی که به یادگیری قرآن کریم داشت در 15 سالگی موفق به حفظ کل قرآن کریم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» ، هادی کرمی متولد ۹ آبان ماه ۱۳۸۶در خانواده‌ای مذهبی در شهر ماماهان است؛ کودکی خود را همراه با هم‌سن و سال‌هایش در پایگاه و مساجد گذارنده تا در پایگاه امام علی(ع) ماماهان با شرکت در کلاس‌‌های صالحین به قرائت قرآن کریم علاقه نشان داد و شروع به یادگیری کرد و در سن ۱۵سالگی به عنوان حافظ برتر قرآن کریم معرفی شد.

هادی کرمی گفت: در آن دوران ارتباط خوبی با قرآن گرفتم و چون همزمان با آغاز مدارس بود و قرآن هم یکی از دروس اصلی دوران ابتدایی بود شروع به یادگیری در همان مقطع ابتدایی کردم.

این حافظ قرآن کریم افزود: در مدارس رضایت کامل از آموزش و یادگیری نداشتم و در همان زمان با آقای روشنی که از قاریان ممتاز شهرستان بود، آشنا شدم که ایشان مسئول فرهنگی کمیته امداد شهرستان فامنین بود.

وی گفت: آموزش قرآن کریم را به صورت حرفه‌ای نزد آقای روشنی شروع کردم و ایشان با صبر و حوصله زیادی که داشت در یادگیری قرآن کریم، از هیچ کاری برای من دریغ نکرد و هر روز نزد ایشان به آموزش می‌پرداختم.

کرمی گفت: آقای روشنی با شناختی که از موسسه‌های قرآنی داشت مرا در سال۱۴۰۰ به موسسه بیت الاحزان در بروجرد معرفی کرد و من یک سال تمام در آن موسسه مشغول به حفظ و یادگیری قرآن کریم بودم.

وی ادامه داد: با تلاش‌های فراوان آقای روشنی و خانواده در سال ۱۴۰۱ موفق به حفظ کامل قرآن کریم شدم و هم اینک در پایگاه امام علی (ع) ماماهان به نوجوانان و جوانان آموزش می‌دهم.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار