آخرین اخبار

18. تير 1403 - 9:51   |   کد مطلب: 28650
همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، آشپزخانه پویش ملی اطعام حسینی در شهرستان فامنین افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی در مراسم افتتاح آشپزخانه پویش ملی اطعام حسینی در فامنین افزود: کمیته امداد شهرستان افتخار این را دارد که برای ششمین سال متوالی با کمک مردم و خیران این پویش را برگزار و به محرومان جامعه خدمت‌رسانی کند.

وی ادامه داد: با فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، سال گذشته با همکاری خیرین و آشپزخانه‌های اطعام حسینی به خیر و برکات این طرح افزوده شد امسال هم در شهرستان با کمک خیرین، محرومان از این برکت بهره‌مند خواهند شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) شهرستان در آیین افتتاح آشپزخانه اطعام و احسان حسینی گفت: با افتتاح آشپزخانه پویش ملی اطعام حسینی در شهرستان فامنین در طول ماه محرم و صفر روزانه ۵ هزار پرس غذای گرم در این آشپزخانه طبخ و توزیع خواهد شد.

علی جعفری با اشاره به اینکه این پویش اطعام حسینی در ماه محرم و صفر مخصوص فرهنگ اسلامی است ادامه داد: از چندین سال پیش جز سنت‌های مردم بوده و کاری کنیم تا این فرهنگ امروز نسل به نسل منتقل شود.

وی گفت: اطعام به دوروش مراجعه نیازمندان به مراکز و یا مددجویانی که توانایی مراجعه ندارند به درب منازل آنان برده می‌شود.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار