آخرین اخبار

12. خرداد 1403 - 12:01   |   کد مطلب: 28532
استاندار همدان گفت: یادگاری که شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی در دولت خدمتگذار، دولت سیزدهم بر جای گذاشت خدمت‌رسانی به مردم بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین»علیرضا قاسمی‌فرزاد در همایش گردهمایی مدیران روابط عمومی، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی بسیج استان همدان ضمن عرض تسلیت شهادت شهدای خدمتگذار بخصوص آیت‌الله رئیسی و همراهان گفت: در آستانه ارتحال امام راحل و عظیم الشان هستیم و برای مراسم گرامیداشت ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی امام خمینی رحمت‌الله علیه در تلاشیم تا برنامه در خور شأن برگزار کنیم.

استاندار همدان بیان داشت: که از دولت سیزدهم آیت‌الله رئیسی برای هميشه به یادگارخواهد ماند، این است که فردی پر تلاش و خستگی ناپذیر بود، در سخت‌ترین لحاظ هم گلایه نداشت، به خدمت فکر می‌کرد.

قاسمی‌فرزاد افزود: آیت‌الله رئیسی در جلسه استانداران کشور بیان‌داشت؛ یکسال دیگر برای خاتمه دولت سیزدهم داریم،  برای رضای خدا و رضایتمندی مردم و عزت کشور تلاش کنید نه برای رای گیری و دوره بعد...

وی اظهار داشت: کار برای نفر بعدی روشن و سخت هست، راه آیت‌الله رئیسی ادامه دارد و کشور ایران با رهبری مقام معظم انقلاب اسلامی ایران در جهان می‌درخشد.

استاندار همدان ادامه داد: در حوزه فضای مجازی باید تلاش بیشتری داشته باشیم، چرا که بعضی‌ از دوستان ما هم بعضی مواقع هم‌نوا با طرف مقابل می‌شوند، پس نقاط قوت را برای مردم رسانه‌ای کنید، هم‌افزایی را در راس کار داشته باشیم، روش و شیوه رهبر معظم انقلاب را الگو قرار داده و ادامه دهیم.

وی با اشاره به وحدت بین مسئولین و نمایندگان استان در مجلس گفت: زیر سایه رهبر انقلاب اسلامی با قدرت برای عزتمندی کشور تلاش خواهیم کرد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار