وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار
  • زیر ذره‌بین دولت آمریکا می‌رود؛
    بازپرس‌های فدرال که روی متا تحقیق می‌کنند، در حال بررسی این موضوع هستند که آیا پلتفرم‌های اجتماعی متا مثل فیسبوک و اینستاگرام خریدوفروش غیرقانونی دارو (و مواد مخدر) را تسهیل کرده‌اند یا نه.
  • تحول بزرگ در انتظار صنعت هوش مصنوعی؛ آیفون احتمالا به گوگل جمنای مجهز می‌شود

اخبار ویژه

زیر ذره‌بین دولت آمریکا می‌رود؛
بازپرس‌های فدرال که روی متا تحقیق می‌کنند، در حال بررسی این موضوع هستند که آیا پلتفرم‌های اجتماعی متا مثل فیسبوک و اینستاگرام خریدوفروش غیرقانونی دارو (و مواد مخدر) را تسهیل کرده‌اند یا نه.
تحول بزرگ در انتظار صنعت هوش مصنوعی؛ آیفون احتمالا به گوگل جمنای مجهز می‌شود
کارشناس هواشناسی استان همدان:
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه بارش باران از فردا خصوصاً در نیمه جنوبی استان بیشتر است، گفت: از روز سه‌شنبه بعدازظهر و شب احتمال می‌رود بارش‌ها در مناطق مرتفع به شکل برف نیز باشد.
آیین افتتاح ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان دوشنبه ۲۸ اسفندماه با حضور جمعی از مسئولان استانی در مجتمع فرهنگی و هنری عین‌القضات همدانی برگزار شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از محکومیت بیش از هشت میلیارد و ۷۸۰ریالی قاچاقچی سوخت در شهرستان فامنین خبر داد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای در آستانه برگزاری سی‌وهفتمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور ویژه‌ی کمک به آزادی زندانیان نیازمند، مبلغ بیست میلیارد ریال به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.
هادی چوپان پس از قهرمانی در آرنولد کلاسیک آمریکا، این بار در انگلیس به قهرمانی رسید.
رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم تبریز با تأکید بر موضوع استمرار انقلاب اسلامی، حرکت انقلابی بر اساس سیره امام راحل را یکی از مهم‌ترین موضوعات جذاب برای امروز و فردای کشور دانستند.
شب گذشته وزیرکار در پیشنهادی عجیب گفت:حقوق کارگران برای سال آینده همان افزایش حقوق کارمندان به‌علاوه ۲ درصد را درنظر بگیریم که این پیشنهادبا مخالفت شدید کارگران همراه بود.
در حالی که مسئولین از تزریق 420 میلیارد تومان نقدینگی و توزیع گسترده گوشت قرمز خبر می‌دهند، اما چالش‌های مربوط به سامانه کالابرگ، سایه سنگینی بر سفره مردم در ایام نوروز انداخته است.
رئيس اداره دامپزشکی شهرستان فامنین خبر داد؛ معاون سیاسی امنیتی فرماندار و مسئول حراست فرمانداری از اداره دامپزشکی شهرستان فامنین بازدید سر زده داشت.
معاون رئیس جمهور ایران در حاشیه نشست ۶۸ کمیسیون مقام زن:
خزعلی گفت: حجاب به عنوان یک فرهنگ، هنجار و باور تمدنی در جمهوری اسلامی ایران، اصلی‌ترین عامل حضور اجتماعی ایمن زنان پس از انقلاب اسلامی بوده است.
سامانه تلفنی ۳۱۳۶ به منظور خدمت رسانی بهداشتی، درمانی و دارویی در ایام نوروز راه اندازی شده است.
برای پیشگیری از سرقت منزل به دربهای ضد سرقت بسنده نشود حتما از نرده آکاردئونی استفاده گردد از قفل کتابی استفاده و از سمت داخل قفل گردد
رئيس کمیته امداد شهرستان فامنین گفت: آشپزخانه اطعام مهدوی که با متولی‌گری کمیته امداد و خیرین شهرستان با طبخ روزانه ۲۰۰ پرس غذا با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد.

صفحه‌ها